KKK

Keskkonna kasutamine
1.
Mulle tuli SMS, aga sisse ei õnnestu logida. Süsteem annab hoiatuse, et kood või telefoninumber on vale?
Kontrollige veelkord üle kood, mille sisestate ning veenduge, et telefoninumber, mille sisestate on see, kuhu SMS saabus. Samuti veenduge, et sisestate telefoninumbri õigesti, alustades 5XXXXXXX.
2.
Olen tellinud Express teenuse, aga aadressile, kuhu pakki saada soovin, süsteem seda ei võimalda?
Nii see on, sest Teie poolt soovitud aadressile ei saa DPD kahjuks Express teenust osutada. Sellisel juhul toimetatakse pakk Teile Classic teenuse täpsusega.
3.
Kui soovin kauba saatjale tagastada, siis kuidas saan paki ikkagi endale uuesti tellida?
Kui olete valinud süsteemist saatjale tagastamise, peate tellimuse uuesti kauba saatjale esitama ning pakk toimetatakse Teile uue saadetisena ning Teid informeeritakse, kui pakk DPD kätte jõuab.
Paki kättetoimetamine
4.
Valisin toimetusaja, kuid kullerit ei ole valitud ajaks saabunud?
Vastavalt sellele, kas Teie poolt tellitud teenus oli Express või Classic, võib toimetusaeg varieeruda. Palun vaadake meie poolt Teie e-kirja aadressile saadetud kinnituskirja, kus on toodud varieerumise aeg.
5.
Mulle pidi saabuma mitu pakki, aga saan valida aja ainult ühele pakile, millal tuuakse mulle teised saadetises sisalduvad pakid?
Süsteem seob erinevad pakid üheks saadetiseks ning Teie poolt valitud ajal toimetatakse kohale ka teised pakid.
6.
Kuller käis minu juures kokkulepitud ajal, aga ma ei olnud kodus, kuidas toimida edasi?
Kui kuller jättis Teile pakiteatise, sisenege palun interneti leheküljelt pakiteatist kasutades ja valige uus toimetuskuupäev. Kahjuks ei ole sellisel juhul enam ajaline valik võimalik. Kui Teil internetis valiku tegemise võimalus puudub või ei ole Teile jäetud pakiteatist, kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil 6 130 012.
7.
Millele pöörata tähelepanu saadetise vastuvõtmisel?
Pakil pole väliseid vigastusi ega avamise jälgi. Kauba vigastuse või puuduste korral tuleb need kaupa vastu võttes koheselt fikseerida*. Samuti tuleks sellest viivitamatult teavitada kauba müüjat.

* kui saadetis on vigastatud, tuleb kulleril teha sellekohane märge käsiskänneriga. Kui saadetis on väliselt vigastatud või muul moel rikutud, siis vastuvõtjal on samuti õigus nõuda DPD kullerilt sellekohase märke tegemist või keelduda saadetise vastuvõtmisest.
8.
Kuidas toimida, kui saadetis on saanud vigastada?
Kauba vastuvõtmisel veenduge, et kauba transpordipakend on heas seisukorras ning sellel puuduvad välised vigastused (näiteks pakendi avamistunnused, muljumine vms). Välise vigastuse korral, tuleb vigastus fikseerida paki vastuvõtmisel. Kuller märgib skänneris vigastuse tüübi ning jäädvustab saadetise foto). Informeerige kauba müüjat koheselt võimalikust kahjujuhtumist. Vastasel juhul on DPD-l õigus hilisematest pretensioonidest keelduda.
9.
Kui kaua on mul aega kaupa ja kaubadokumente kontrollida?
Kullerfirmana võtame kohustuse toimetada kohale kliendi saadetis. Pretensioonid kauba koguse, seisukorra või nomenklatuuri kohta tuleb esitada kauba müüjale. Kauba dokumentatsiooniga tutvumiseks, mille üks eksemplar tuleb allkirjastatult tagastada kullerile, on Teil aega kuni 10 minutit. Seepärast palume Teil tutvuda oma kauba ostu- ja müügitingimustega enne, kui kuller tuleb kaupa tooma.
Kättetoimetatud ja vastuvõetud kauba tagastamine
10.
Kui soovin tellitud kauba siiski müüjale tagastada?
Kui olete kullerilt kauba vastu võtnud ning soovite hiljem kauba tagastada, võtke tagastuse korraldamiseks ühendust kauba müüjaga.
Muu
11.
Tahaksin kasutada ka teiste kauba saatjate puhul Teie teenust, aga miks ei ole see võimalik?
Kahjuks ei ole Teie teised kauba saatjad veel DPD lahendusega liitunud.
Keskkonna kasutamine
1.
Mulle tuli SMS, aga sisse ei õnnestu logida. Süsteem annab hoiatuse, et kood või telefoninumber on vale?
Kontrollige veelkord üle kood, mille sisestate ning veenduge, et telefoninumber, mille sisestate on see, kuhu SMS saabus. Samuti veenduge, et sisestate telefoninumbri õigesti, alustades 5XXXXXXX.
2.
Olen tellinud Express teenuse, aga aadressile, kuhu pakki saada soovin, süsteem seda ei võimalda?
Nii see on, sest Teie poolt soovitud aadressile ei saa DPD kahjuks Express teenust osutada. Sellisel juhul toimetatakse pakk Teile Classic teenuse täpsusega.
3.
Kui soovin kauba saatjale tagastada, siis kuidas saan paki ikkagi endale uuesti tellida?
Kui olete valinud süsteemist saatjale tagastamise, peate tellimuse uuesti kauba saatjale esitama ning pakk toimetatakse Teile uue saadetisena ning Teid informeeritakse, kui pakk DPD kätte jõuab.
Paki kättetoimetamine
4.
Valisin toimetusaja, kuid kullerit ei ole valitud ajaks saabunud?
Vastavalt sellele, kas Teie poolt tellitud teenus oli Express või Classic, võib toimetusaeg varieeruda. Palun vaadake meie poolt Teie e-kirja aadressile saadetud kinnituskirja, kus on toodud varieerumise aeg.
5.
Mulle pidi saabuma mitu pakki, aga saan valida aja ainult ühele pakile, millal tuuakse mulle teised saadetises sisalduvad pakid?
Süsteem seob erinevad pakid üheks saadetiseks ning Teie poolt valitud ajal toimetatakse kohale ka teised pakid.
6.
Kuller käis minu juures kokkulepitud ajal, aga ma ei olnud kodus, kuidas toimida edasi?
Kui kuller jättis Teile pakiteatise, sisenege palun interneti leheküljelt pakiteatist kasutades ja valige uus toimetuskuupäev. Kahjuks ei ole sellisel juhul enam ajaline valik võimalik. Kui Teil internetis valiku tegemise võimalus puudub või ei ole Teile jäetud pakiteatist, kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil 6 130 012.
7.
Millele pöörata tähelepanu saadetise vastuvõtmisel?
Pakil pole väliseid vigastusi ega avamise jälgi. Kauba vigastuse või puuduste korral tuleb need kaupa vastu võttes koheselt fikseerida*. Samuti tuleks sellest viivitamatult teavitada kauba müüjat.

* kui saadetis on vigastatud, tuleb kulleril teha sellekohane märge käsiskänneriga. Kui saadetis on väliselt vigastatud või muul moel rikutud, siis vastuvõtjal on samuti õigus nõuda DPD kullerilt sellekohase märke tegemist või keelduda saadetise vastuvõtmisest.
8.
Kuidas toimida, kui saadetis on saanud vigastada?
Kauba vastuvõtmisel veenduge, et kauba transpordipakend on heas seisukorras ning sellel puuduvad välised vigastused (näiteks pakendi avamistunnused, muljumine vms). Välise vigastuse korral, tuleb vigastus fikseerida paki vastuvõtmisel. Kuller märgib skänneris vigastuse tüübi ning jäädvustab saadetise foto). Informeerige kauba müüjat koheselt võimalikust kahjujuhtumist. Vastasel juhul on DPD-l õigus hilisematest pretensioonidest keelduda.
9.
Kui kaua on mul aega kaupa ja kaubadokumente kontrollida?
Kullerfirmana võtame kohustuse toimetada kohale kliendi saadetis. Pretensioonid kauba koguse, seisukorra või nomenklatuuri kohta tuleb esitada kauba müüjale. Kauba dokumentatsiooniga tutvumiseks, mille üks eksemplar tuleb allkirjastatult tagastada kullerile, on Teil aega kuni 10 minutit. Seepärast palume Teil tutvuda oma kauba ostu- ja müügitingimustega enne, kui kuller tuleb kaupa tooma.
Kättetoimetatud ja vastuvõetud kauba tagastamine
10.
Kui soovin tellitud kauba siiski müüjale tagastada?
Kui olete kullerilt kauba vastu võtnud ning soovite hiljem kauba tagastada, võtke tagastuse korraldamiseks ühendust kauba müüjaga.
Muu
11.
Tahaksin kasutada ka teiste kauba saatjate puhul Teie teenust, aga miks ei ole see võimalik?
Kahjuks ei ole Teie teised kauba saatjad veel DPD lahendusega liitunud.